หน้าเว็บ

รวมเรื่องฮิตติดหน้า 1

วันอังคารที่ 18 กันยายน พ.ศ. 2555

อ่อมกบใส่ใบตูบหมูบ

อ่อมกบใส่ใบตูบหมูบ

แบบว่าเมนูนี้เป็นเมนูสาธิตคับ อิอิ เห็นกระทู้เกี่ยวกับว่านตูบหมูบโดย DK ยโสธร แต่โดนแล้วหละ พอดีเมือบ้าน อี่พ่อไปเลี้ยงงัวได้ว่านตูบหมูบกับกบมาโตหนึ่ง ฮ่วย คือพอดีแท้น้อคึดว่า เลยจัดการอ่อมใส่แลงซะเลย เฮ็ดแบบน้อยๆเค็มๆเนาะ อ่อมกบใส่ใบตูบหมูบหอมดี แต่กระดูกกบแข็งโพด อิอิ ภาพอาจสิบ่เหมาะสม ผู้ปกครองควรพิจารณาคับ 5555

ขั้นแรกกะฆ่ากบก่อนคับ ให้กบตายก่อน เพราะว่ายามย่างมันสิโดดหนี บ่ได้กินเด้ 555 แล้วกะจัดการย่างให้สุกหน่อยหนึ่ง ที่เห็นหม่นอ้อกลอกอยู่หั่นกะย้อนว่ากบลักโดดเหล็กปิ้ง ค้างไฟแล้วหันหลังไปตำพริก หันมาเห็นแต่เกียกขี้เถ้าอยู จำเป็นต้องย่างต่อคับ ได้แล้วจั่งล้างออก



ได้ที่แล้วคับ จัดการล้างขี้เถ้าออกให้สะอาด ล้างว่านตูบหมูบพร้อม สับกบให้เป็นต่อนตามสะดวกคับ หรือว่าสับหมุ่นๆกะได้ ว่านตูบหมูบกะหั่นคับ 


ค้างหม้อเอากบที่สับไว้ลงคั่ว ใส่น้ำปลาร้าลงคั่วนำคับ พริกที่ตำไว้กะใส่ลงไปคั่วนำกันโลด จนว่าหอมๆแล้วกะใส่น้ำจักหน่อยหนึ่ง น้ำเดือดอีกเทื่อหนึ่งกะใส่ใบตูบหมูบที่หั่นไว้ ปรุงรส น้ำปลา ผงชูรส ชิมเบิ่งจนว่าพอใจผู้ปรุงพุ้นหละ สุกแล้วกะตักใส่ถ้วย สิได้กลิ่นหอมของใบตูบหมูบฮ่วยๆ


หน้าตาออกมาเป็นจั่งซี้หละคับ ตอนเฮ็ดล่วงน้ำโพด เลยเฮ็ดโจ่งโล่งอยู่ ปานแกงกบ 555
มื้อนั้นปรากฏว่าแกงกบ เอ๊ย อ่อมกบขายบ่ดีปานได๋ เพิ่นพากันกินแนวอื่นกะยังว่า คือสิแม่นย้อนกบกระดูกแข็ง หรือว่ามันบ่แซบกะบ่จักเนาะ แต่ผมว่าแซบสุดขีดพุ้นแหล่ว 5555


ไม่มีความคิดเห็น:

แสดงความคิดเห็น